Veelgestelde vragen
Bestellen & betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen doe je eenvoudig via onze webshop. Voeg je favoriete items toe aan je winkelmand en rond de bestelling af via de veilige betaalomgeving.
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard), PayPal en Apple Pay.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je contact met ons opnemen via info@studiobaes.nl.
Verzending & levering
Hoe lang duurt de levering?
Wij verzenden binnen 2 - 4 werkdagen. Zodra je pakket is verstuurd, ontvang je een track & trace-code.
Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?
Ophalen is op dit moment (nog) niet mogelijk. Elke bestelling pakken we zo snel mogelijk en zorgvuldig in, zodat het veilig en rechtstreeks bij je thuis (of een door jou gekozen afhaalpunt) wordt bezorgd.
Verzenden jullie ook internationaal?
Helaas leveren we op dit moment alleen in Nederland.
Retourneren & ruilen
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Zorg ervoor dat het product ongebruikt en in originele verpakking teruggestuurd wordt.
Hoe werkt het retourproces?
Stuur ons een mailtje met je ordernummer, dan ontvang je de retourinstructies. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.
Producten & duurzaamheid
Van welke materialen zijn de producten gemaakt?
De Plateaus zijn gemaakt van massief eiken en subtiel afgewerkt met een matte, beschermende olie.
Hoe onderhoud ik mijn product?
Als het Plateau vuil is, veeg het dan schoon met een licht vochtige doek en droog het daarna meteen af met een zachte droge doek. Gebruik geen agressieve schoonmaakmiddelen of schurende sponzen, om de matte beschermlaag te behouden.